7 lip 2013

Weekend, woda i ja :)

Jak dobrze jest spędzić weekend po za domem. Po prostu wspaniałe uczucie tym bardziej że w tym roku ani ja ani T nie będziemy już mieć wolnego. Za dwa tygodnie wracam do pracy :(
Nie wyobrażam sobie jeszcze tego. Ja będę tęsknić za D a ona z pewnością za mną. Boje się że będzie płakać i nikt sobie z nią nie poradzi.
Wracając do tematu, byliśmy dziś nad Zegrzem. Zawsze jeździliśmy konkretnie do Zegrza. Tym razem siostra nam doradziła byśmy wybrali się do WDW Rynia. Teren zamknięty, piękna plaża, trawka, drzewka i cień. Ludzi było bardzo dużo. Wrażenia mega pozytywne. D pomoczyła nóżki w wodzie i tak piszczała jak ją zabieraliśmy...
Teraz czas na sen...

Jutro umieszczę recenzję produktu Palmer's o którym pisałam we wcześniejszym poście


Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Ah zazdroszczę bąbelka, też mi sie marzy :) zapraszam na konkursik. co wygrania ubrania :) http://dreams-amaze-me.blogspot.com/2013/06/giveaway-with-persunmall-clothes-to-win.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Poza tym obserwujemy? Ja juz sie dodaje :)

    OdpowiedzUsuń

SZABLON WYKONANY PRZEZ PANNAZWYCZAJNA