5 lip 2013

Testero Caretero fotelik samochodowy Fly

Przedwczoraj otrzymałam na 3 tygodnie do testowania nosidełko - fotelik samochodowy Caretero Fly dzięki programowi Testero
na stronie


Stronę poleciłam mi koleżanka za co jestem jej bardzo wdzięczna.

Rozmiar przesyłki mnie bardzo zaskoczył ale ku mojemu zaskoczeniu była bardzo lekka

Z niecierpliwością otworzyłam paczkę i zobaczyłam szary fotelik

Fotelik był bardzo dobrze zapakowany i od razu spodobał mi się

Zaczynamy więc testowanie :) Jutro czeka nas daleka podróż. Będę na bieżąco pisać jak nam się podoba i co o nim myślimy :) Ważne żeby mała użytkowniczka była zadowolona :)

Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Ale tylko na 3 tygodnie? A później co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, ciekawe czy będziesz musiała oddać czy też nie:)

      Lusia

      Usuń
    2. w umowie jest że po 3 tygodnia dostaje informację czy muszę go zwrócić czy też nie. zawsze też testowaną rzecz można kupić za 50% ceny
      najlepsze recenzje są nagradzane przez firmę

      Usuń
    3. to może jak wystawisz dobrą opinię to pozwolą ci zostawić:)

      Usuń

SZABLON WYKONANY PRZEZ PANNAZWYCZAJNA