14 lip 2013

Rozdanie Kosmetyki Corine de Farme dla dzieci

Spontanicznie postanowiłam zorganizować dla Was rozdanie. 
Dostałam kosmetyki dla córeczki ale niestety jej pasuje tylko Ziaja.
Trzy osoby będą miały możliwość przetestować po jednym produkcie Crine de Farme.
Jeśli będzie więcej niż 100 zgłoszeń każdy zwycięzca dostanie ode mnie gratis-niespodzianke :)





Zasady są proste:

1. Zgłoś się w komentarzu pod tym postem
2. Zostań publicznym obserwatorem mojego blogu
3. Polub moja stronę na facebook Testerka.com na Facebook
4. Umieść powyższy podlinkowany baner na swoim blogu
5. Możesz umieścić post na swoim blogu z informacją o moim rozdaniu ( dodatkowe 2 losy)
6. Możesz udostępnić post dostępny na blogu na swoim proflu ( dodatkowe 2 losy)
7. Napisz który produkt chcesz przetestować i dlaczego

Produkty:


1. Oliwka dla dzieci i niemowląt



2. Delikatny żel myjący




3. Delikatny szampon




Łącznie można zdobyć 5 losów.
Organizatorką i sponsorem rozdania jestem ja.
Mogą brać udział tylko osoby zamieszkałe na terenie Polski.
Zgłoszenia przymowane do 15.08 do 22:00
Wyniki podane zostaną w przeciągu 5 dni roboczych.



Wzór zgłoszenia:
1. Obserwuję blog jako:
2. Lubię stronę na FB jako:
3. Baner jest na moim blogu : (adres)
4. Post jest na blogu: TAK/NIE
5. Udostępniłam post z FB na profilu: TAK/NIE
6. Wybieram produkt:.... ponieważ....

16 komentarzy:

  1. 1. Obserwuję blog jako: alamirka
    2. Lubię stronę na FB jako: Aneta P.
    3. Baner jest na moim blogu : NIE
    4. Post jest na blogu: NIE
    5. Udostępniłam post z FB na profilu: TAK
    6. Wybieram oliwkę dla dzieci i niemowląt ponieważ kosmetyków nawilżających delikatną skórę niemowlaka nigdy dosyć, a trzeba szukać ideału ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Obserwuję blog jako: Jane Lo
    2. Lubię stronę na FB jako: Alena Dubrowskaja
    3. Baner jest na moim blogu : NIE
    4. Post jest na blogu: NIE
    5. Udostępniłam post z FB na profilu: TAK https://www.facebook.com/alena.dubrowskaja?ref=tn_tnmn
    6. Wybieram produkt: delikatny żel myjący, ponieważ mam delikatną cerę, myślę że ta linia dla dzieci od Corine de Farme była by wprost idealna dla mojego ciała ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję blog jako:
    2. Lubię stronę na FB jako:Agnieszka Kalewicz
    3. Baner jest na moim blogu : http://mysiunia25.blogspot.com/
    4. Post jest na blogu: NIE
    5. Udostępniłam post z FB na profilu: TAK
    6. Wybieram produkt:delikatny żel myjący, ponieważ oczekuję córeczki, i chciałabym się przekonać, czy żel jest dobry , mój synek ma niecałe 3 latka i chętnie też by przetestował

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.facebook.com/agnieszka.kalewicz- udostępnienie na fb

      Usuń
  4. 1. Obserwuję blog jako: Gosia Gordziejewska
    2. Lubię stronę na FB jako: Gosia Gordziejewska
    3. Baner jest na moim blogu : NIE
    4. Post jest na blogu: NIE
    5. Udostępniłam post z FB na profilu: TAK https://www.facebook.com/gosia.gordziejewska/posts/163759543809203
    6. Wybieram produkt: OLIWKĘ, ponieważ oliwka doskonale służy potrzebom mojej suchej i wrażliwej skóry - kiedy na nogi nałożę oliwkę czuję ukojenie, skóra jest delikatna jak nigdy po niczym innym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Obserwuję blog jako: Gosia Nati
    2. Lubię stronę na FB jako: Świat Anastazji
    3. Baner jest na moim blogu : swiatanastazji.blogspot.com
    4. Post jest na blogu: NIE
    5. Udostępniłam post z FB na profilu: TAK https://www.facebook.com/photo.php?fbid=209015495921631&set=a.186325911523923.1073741828.179012225588625&type=1
    6. Wybieram produkt: oliwkę, ponieważ moja 4-letnia córcia ma bardzo delikatną skórę, która wymaga codziennej pielęgnacji, nasza oliwka się już kończy a fajnie byłoby wypróbować czegoś nowego, firmy której nie znam póki co. Byłoby fajnie, gdybyśmy mogły ją przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzór zgłoszenia:
    1. Obserwuję blog jako:anioleq-ss
    2. Lubię stronę na FB jako:Emilia Woźniewska
    3. Baner jest na moim blogu : nie
    4. Post jest na blogu: nie
    5. Udostępniłam post z FB na profilu: https://www.facebook.com/emilia.wozniewska.12
    6. Wybieram produkt:Delikatny szampon, bo czas zacząć myć głowkę córci szamponikiem, wcześniej myłyśmy żelem ale już czas na szamponik, bo teraz już ma ponad 5 miesięcy

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Obserwuję blog jako:
    http://ciezarowki-gda.blogspot.com/

    2. Lubię stronę na FB jako: Sylvia ReUr
    3. Baner jest na moim blogu : NIE
    4. Post jest na blogu: http://ciezarowki-gda.blogspot.com/2013/07/konkurs-u-blogowego-sasiada.html
    5. Udostępniłam post z FB na profilu: TAK (FB Ciezarowki-gda.pl)
    6. Wybieram produkt: delikatny żel myjący ponieważ: moje dziecko uwielbia kąpiele, jak by to od niej zależało to by z wanny czy z basenu nie wychodziła nigdy! Niestety wodne zabawy, szczególnie te na basenie, strasznie podrażniają skórę mojej 14 miesięcznej córeczki. Cały czas poszukuję żelu, który mogłabym używać zarówno przed jak i po kąpieli w basenie, czyli takiego który działał by kojąco po wodnych szaleństwach. Mam nadzieję, że ten żelik będzie tym właściwym!:)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Obserwuję blog jako: lidus0605
    2. Lubię stronę na FB jako: Lidia Łoziak
    3. Baner jest na moim blogu : NIE 4. Post jest na blogu: NIE
    5. Udostępniłam post z FB na profilu: TAK
    6. Wybieram produkt: delikatny żel myjący ponieważ moja córeczka ma bardzo delikatną skórę a ten żel jest Hipoalergiczny i myślę że byłby idealny dla skóry mojego dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wzór zgłoszenia:
    1. Obserwuję blog jako: KasiaNajda
    2. Lubię stronę na FB jako: Kasia Najda Zajega
    3. Baner jest na moim blogu : (adres)http://kasiulekkochany.blogspot.com/p/candy.html
    4. Post jest na blogu: TAK
    5. Udostępniłam post z FB na profilu: TAK
    6. Wybieram produkt: Delikatny żel myjący ponieważ jestem ciekawa czy jest tak dobry jak o nim piszą

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Obserwuję blog jako: mamajanka
    2. Lubię stronę na FB jako: Aga P...
    3. Baner jest na moim blogu: http://mamajanka.blogspot.com/p/blog-page_17.html
    4. Post jest na blogu: NIE
    5. Udostępniłam post z FB na profilu: NIE
    6. Wybieram produkt: szampon, ponieważ Jankowe loki coraz dłuższe, a on coraz bardziej niechętny myciu i czesaniu - dobrze byłoby te czynności ułatwić i umilić, a byłoby super jeśli włoski będą przy tym ładnie wyglądały - szukamy ideału :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Obserwuję blog jako: dakota
    2. Lubię stronę na FB jako: Agnieszka W.
    3. Baner jest na moim blogu : http://77dakota.blogspot.com/
    4. Post jest na blogu: NIE
    5. Udostępniłam post z FB na profilu: TAK https://www.facebook.com/agnieszka.wysocka.165/posts/486369851454790
    6. Wybieram produkt: Delikatny żel myjący, bo choć mój Syn to już nie bobas, to po niedawno przebytej ospie chcę zapewnić jego skórze jak najbardziej delikatną a zarazem skuteczną pielęgnację skóry.

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Obserwuję blog jako: Glamourka89
    2. Lubię stronę na FB jako: Monika B.
    3. Baner jest na moim blogu : http://glamourka89.blogspot.com/
    4. Post jest na blogu: NIE
    5. Udostępniłam post z FB na profilu: NIE
    6. Wybieram produkt: Delikatny żel myjący, ponieważ właśnie skończyła nam się emulsja do kąpieli i chętnie przetestuję z córą coś nowego:)

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Obserwuję blog jako: Kinga Piasecka
    2. Lubię stronę na FB jako: Kinga Piasecka
    3. Baner jest na moim blogu : passion-make-up.blogspot.com
    4. Post jest na blogu: nie
    5. Udostępniłam post z FB na profilu: nie
    6. Wybieram produkt:oliwkę ponieważ służy mi ona do codziennej pielęgnacji mojej skóry i zużywam ją w błyskawicznym tempie, także przyda się napewno! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Obserwuję blog jako:Sabii
    2. Lubię stronę na FB jako:Sabi Sabi
    3. Baner jest na moim blogu : http://isthemagichereforever.blogspot.com/
    4. Post jest na blogu: NIE
    5. Udostępniłam post z FB na profilu: TNIE
    6. Wybieram produkt:oliwkę ponieważ nawilżanie tym produktem jest najłatwiejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Obserwuję blog jako: Magda R
    2. Lubię stronę na FB jako: Magda Roskwitalska
    3. Baner jest na moim blogu : http://mama-ewelinki-testuje.blogspot.com/
    4. Post jest na blogu: NIE
    5. Udostępniłam post z FB na profilu: NIE
    6. Wybieram produkt: żel myjący, ponieważ chce zapewnić skórze mojej córeczki jak najlepszą pielęgnację. Jestem ciekawa czy ten żel by sie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń

SZABLON WYKONANY PRZEZ PANNAZWYCZAJNA