30 maj 2014

Zmiany w moim życiu....

Dawno nie pisałam ale jakoś zebrać się nie mogłam. Czasu też brakowało.
Teraz córcia zasnęła i mam wolną chwilkę. Mam nadzieje że częściej będę pisać posty bo jestem na zwolnieniu.
U mnie Kochani dużo zmian a głównie jedna, istotna :)

Zostanę po raz drugi mamą :)



To dopiero początki ale jestem mega mega szczęśliwa. Wiadomość o ciąży była szokiem dla mnie i rodziny. Teraz już oswoiliśmy się z tym i przygotowujemy dom na narodziny maleństwa.

Wiele moich życiowych planów uległo zmianie jednak najważniejsze, że Domisia nie będzie jedynaczką.

Oby tylko maleństwo było zdrowe :)

Założyłam na FB stronę dedykowaną przyszłym i obecnym mamusiom :)
Zapraszam do obserwowania i udzielania się :)




4 komentarze:

  1. Jeszcze raz gratuluję ! :)
    Oby maleństwo się dobrze rozwijało :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje z powodu 2 dziecka :-) Życzę, żeby urodziło się całe i zdrowe ;-)
    my-life-is-color.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń

SZABLON WYKONANY PRZEZ PANNAZWYCZAJNA