9 maj 2014

Paczuszkowo

W ostatnim czasie miałam szczęście dostać kilka przesyłek.
Zabieram się za testowanie. 
Na początku jednak pokaże Wam co dostałam

Dostałam wiadomość od firmy Marion że ponownie zakwalifikowałam się do testów ich produktów :)
Paczka bardzo miło zaskoczyła mnie swoją wartością. Kocham ten płyn miceralny.
Najbardziej jestem ciekawa bandaży. Ciekawe czy faktycznie działają




Kolejna przesyłka to wygrana w konkursie na FB Bio-Oil . Miałam okazję już stosować ten olejek i powiem Wam że jest znakomity :)



Ostatnia przesyłka to również wygrana na FB Joanna. Ciasteczkowa seria. Żele pod prysznic o zapachu szarlotki, piernika i marcepanu. Zapach zniewalający. Niebawem recenzja :)




A co Wy nowego otrzymaliście?





Dziękuje za przesyłki:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SZABLON WYKONANY PRZEZ PANNAZWYCZAJNA