10 kwi 2014

Zaczynamy od nowa...

Wiem, że w ostatnim czasie nie pisałam zbyt dużo i zbyt często. Niestety obowiązki, praca i problemy osobiste za bardzo mnie przytłoczyły ale to wszystko się zmieni.
Nowe postanowienia :
1. Codziennie jeden post
2. Będę pisać nie tylko recenzje ale wszystko co mnie interesuje i wpadnie mi do głowy.
3. Będę pisać o moim życiu jako blogującej i pracującej mamy.

Zacznę od tego ostatniego tematu.
Moja Dominiczka znów jest chora. Ledwo weszłam do pracy a już dostałam telefon od mamy że Niunia ma gorączkę i mega kaszel. Dobrze że kierowniczki są wyrozumiałe i pozwoliły mi wyjść z pracy po 2 godzinach. Teraz siedzę w domu, Dominisia śpi i czekamy na lekarza z Lux Med. Wolę zamówić wizytę domową niż jeździć z nią po przychodnia i czekać na przyjęcie.

A jakie macie Wy sprawdzone sposoby na kaszel u malucha?
Czekam na Wasze opinnie

5 komentarzy:

  1. Zdrówka dla Domi i oczywiście powodzenia w postanowieniu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie rozdanie , zapraszam , każdy ma szanse wygrać. ;3 http://mycurledtheworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w postanowieniach. U nas na kaszelek Maciusia pomaga syrop z cebuli , czosnku i miodu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, ale zbieg okoliczności, dziś też zaczęłam pracować na blogiem ;)

    OdpowiedzUsuń

SZABLON WYKONANY PRZEZ PANNAZWYCZAJNA