27 kwi 2014

Nie ma gorszego banku niż Mbank

Nawet nie domyślacie się jaka jestem mega wściekła. Normalnie krew mnie zalewa. Dawno nikt mnei tak z równowagi nie wyprowadził.
Ale zacznijmy od początku.
Przymierzam się do kredytu hipotecznego. Sprawdzałam sobie raport BIK i szok.... Widnieje tam karte z Mbanku z 2008 roku, która została na początku 2009 zamknięta. Ale to nie wszystko - ta karta widnieje jako aktywna!!! Nie mogłam w to uwierzyć. Łapię więc za telefon i dzwonię do nich. A tam co? Konsultant mi mówi żebym mu podała login i hasło. No chyba zwariował do reszty. Mówię mu że nie mam takich danych, od prawie 6 lat nie jestem ich klientką. A on że bez tego nic nie zrobi i mam iść do placówki po pakiet aktywacyjny. Myślałam że mnie krew zaleje. No jaja sobie robi czy co? Mówię mu że dam wszystkie dane, pesel itp. Nie, to nie wystarczy, potrzebny pakiet. Pytam go jak człowieka czy to wystarczy. Mówi że tak.

Ok, poszłam do jakiegoś punktu w galerii, dostałam pakiet ale pracownik tego punktu nic mi nie pomoże, mam iść do placówki lub na infolinie dzwonić ale najpierw muszę zalogować się na stronie.
30 minut temu siadam do komputera, wpisuje identyfikator i hasło a tu mi jakieś pytania wyskakują jakieś głupie pytania. Sorry, ale nie pamiętam jaki adres emeil czy numer telefonu podałam 6 lat tamu a tym bardziej jaką miałam serie dowodu osobistego.

Wkurzyłam się i ponownie dzwonię na infolinię. Tam się dowiaduję że nikt mi nic nie sprawdzi, mam iśc ponownie do placówki i dane zmienić. Tego już za wiele. Powariowali!!! Mówię mu że to absurdalne żebym miała pamiętać dane z przed 6 lat, że utrudniają kontakt ludziom i co z osobami starszymi.
Powiedział że nie ma wyjścia i mam iść znów zmienić dane i zadzwonić. Jedynie mi potwierdził że umowy są aktywne.

Ja mam tego serdecznie dość. Mam w domu potwierdzenia zamknięcia rachunków. Zgłaszam jutro sprawę do UOKIK oraz Nadzoru Bankowego. Takie sytuacje nie mogą mieć miejsca !!!!

8 komentarzy:

  1. Moj brat wplacal 1500zl we wplatomacie i zniklo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam konta w Millennium i sobie chwale ten bank :)
    http://mama-lenki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja praucje w bankowości od kilku lat, miałam styczność z procedurami Credit Agricole, Milennium, Nordea, Polbank, PKO, Citibank, WBK i inne ale w żadnym banku nie było takiej akcji

      Usuń
  3. A ja mam konto w MBanku i bardzo sobie chwalę.
    Zawsze zapisuję sobie w papierach dane ,które udostępniam przy zakładaniu konta-więc to kwestia własnej oranizacji,a nie obowiązek banku.
    Przy każdym problemie w mig mi pomagają ,a jeszcze na rękę idą.
    Przelewy internetowe są ekspresowe.
    Jak narazie MBank jest dla mnie najlepszym bankiem.

    Na drugim koncie w Millenium to dopiero mam cyrki....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosia tak samo mam konto wspólne razem z mężem w mBank. I nie mamy z nimi żadnych problemów.
      Ostatnio nawet karty zmienialiśmy na Master Card z Visa, bo w Zachodniej Europie nie każdy bankomat Visę przyjmuje. Nie robili problemu ze zmianą karty płatniczej. Kurde ale koleżance to współczuję. Ja zamykałam do niedawna swoje konto w SGB, ale to miałam tam kiedyś tam staż i widziałam w systemie jak mi zamykają konto,tak więc nie mam żadnych wątpliwości, że mi konta nie zamkli, bo nawet kartę przy mnie zniszczyli :)

      Usuń
    2. Ja juz mam dość tych ich absurdalnych tekstow. W pracy pójdę do prawniczki może mi pomoże

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam w domu dokumenty potwierdzające zamknięcie konta osobistego i karty kredytowej. Najgorsze ze u nich nie mogę się nic dowiedzieć. Napisali mi ze mam przesłać potwierdzenie zmiany danych za potwierdzeniem notarialnym. Chyba sobie żarty robią skoro oni zawinili. A kto mi koszty zwróci

      Usuń

SZABLON WYKONANY PRZEZ PANNAZWYCZAJNA