3 kwi 2014

Smoczki od MAM Baby

Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z MAM Baby

W zestawie do testowania znalazły się dwa smoczki dla niemowląt 6+

Oto pierwszy z nich.
Smoczek z serii MAM Sayings
Model różowy Feed me


Smoczek ma ortodontyczny kształt. Jest delikatny, nie pozostawia śladów na buzi dziecka dzięki dużym otworom które powodują że smoczek nie jest przez dziecko tak mocno zasysany. 
Wykonany jest z delikatnego, jedwabistego silikonu.

Z serii MAM Sayings do wyboru jest kilka modeli i kolorów smoczków zarówno dla dziewczynek jak i chłopców.

Drugi smoczek jest z serii MAM Nature
Smoczek jest bardzo podobny do tego prezentowanego powyżej.
Niestety na stronie już tego modelu nie znalazłam.



Moja córka początkowo podchodziła do nowych smoczków bardzo sceptycznie.
Była przyzwyczajona do innego kształtu smoczka.
Wcześniej używałyśmy smoczków o okrągłej części silikonowej do ssania.
Recenzję piszę dopiero teraz ponieważ czekałam aż córka zainteresuje się nimi i je przetestuje :)

Dużym minusem dla mnie jest brak kółeczka przy smoczkach.
Przez to nie mogę ich przypiąć do tradycyjnego łańcuszka.
Córka w żłobku często smoczki wypluwa, gubi więc łańcuszek jest niezbędny.
Brakuje mi również plastikowej osłonki na smoczek ( na część do ssania).

Ogólnie mała użytkowniczka jest ze smoczków zadowolona i lubi z nimi spać.

Polecam

Cena sugerowana 15.99 zł
Dostępne w sklepach dziecięcych i aptekach.


Zapraszam do sklepu MAM Baby



3 komentarze:

  1. Także testowaliśmy z tą firmą smoczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z MAM miałam butelkę, szczoteczki do mycia ząbków i gryzak:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie zastanawiałam się na szczoteczkami do zębów. Dobre są?

      Usuń

SZABLON WYKONANY PRZEZ PANNAZWYCZAJNA