30 sty 2014

Zaczynamy dietę :) Vitalia

Witajcie :)

Ostatnio pisałam Wam że biorę się ostro za siebie i zaczynam dietę. Byłam u dietetyka jednak jadłospis jaki mi przygotował, posiłki.... po prostu jest nierealne by kobieta pracująca i wychowująca małe dziecko była w stanie sobie to wszystko przygotować. Musiałaby całą noc w kuchni spędzić.

Szperając w internecie znalazłam stronę vitalia.pl
Poczytałam na stronie o tym co oferują, popatrzyłam na opinię i postanowiłam spróbować.
Dzięki przychylności serwisu i nawiązaniu współpracy mam możliwość testować przez miesiąc Nową Dietę Smacznie Dopasowaną.

Zaczęłam w poniedziałek. Cel to 1 kg tygodniowo. Póki co schudłam już 1,5 kg (wiem, na początku jest najłatwiej i najszybciej leci).

W diecie tej podoba mi się rozmaitość, łatwość przygotowania posiłków, oszczędność czasu oraz możliwość wyboru produktów do spożycia.
Jeśli w menu na dany dzień coś mi nie odpowiada zawsze mogę to wymienić.

Dodatkowo jestem we wspaniałej grupie wsparcia którą tworzą dziewczyny podobne do mnie - matki które mają podobną ilość kg do zrzucenia.

Kochani, będę Wam pisać raz w tygodniu o moich odczuciach i postępach.
Póki co zapraszam do serwisu :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SZABLON WYKONANY PRZEZ PANNAZWYCZAJNA