4 sty 2014

Co ostatnio czytałam...

Pewnie tego nie wiecie ale ja uwielbiam czytać książki
Pozwalają mi oderwać się od szarej codzienności, na chwilę nie myśleć o swoich problemów.
Czasu za dużo na czytanie nie mam ale daje rade :)
Np. czytam w drodze do i z pracy

Oto książka którą niedawno przeczytałam

Jodi Picoult " Tam gdzie Ty"



Opis:
"Co zrobilibyście, gdybyście pragnęli dziecka najbardziej na świecie? Do czego bylibyście zdolni? Co mogłoby Was powstrzymać? Czy bylibyście zdolni porzucić swe największe pragnienie dla ukochanej osoby?
Zoe i Max od lat starają się o dziecko. Obydwoje mają problemy natury genetycznej, więc jedyną pozostałą metodą jest in vitro. Kilka prób kończy się niepowodzeniem – poronieniami, a ostatnia śmiercią kilkumiesięcznego płodu. Jest to dla nich moment przełomowy – ona chce ciągle próbować, ale okazuje się, że Max ma dosyć, postanawia odejść, nie widzi siebie dalej w tym związku. Załamana Zoe stopniowo odnajduje zaufanie do ludzi pod postacią Vanessy, znajomej pani pedagog. Z kolei Max przeżywa nawrót choroby alkoholowej, stacza się na dno, aż do momentu, kiedy ma wypadek, a na jego drodze staje pewien pastor. Jednakże Zoe ciągle przeraźliwie pragnie dziecka, a jej jedyną szansą na maleństwo są zamrożone zarodki. Czy jednak dane jej będzie przeżyć macierzyńskie szczęście? Czy na drodze do szczęścia stanie różnica przekonań? A może wiara?"

Do książki dołączona jest płyta z muzyką, inny utwór do każdego rozdziału. Pomaga nam to wczuć się w sytuację i nastrój bohaterów.

Książka bardzo mnie wzruszyła i zaciekawiła. Jest tak wiele spraw z których nie zdajemy sobie sprawy. W życiu codziennym stajemy przed wieloma dylematami. Często nie zależnie jaką podejmiemy decyzję to i tak kogoś zranimy. Książka ta porusza tematy nad którymi nikt z nas na codzień nie zastanawia się jednak mogą go również w takiej czy innej formie dotyczyć.
Polecam książkę każdemu kto chcę przeczytać historię ludzi którzy stają przed wielkimi życiowymi dylematami. Każdemu, kto chce się wzruszyć.
Jest to książka, której nie zapomnisz tydzień po przeczytaniu

1 komentarz:

  1. Tej autorki czytałam tylko "Bez mojej zgody" i podobała mi się dużo bardziej niż film ;)

    OdpowiedzUsuń

SZABLON WYKONANY PRZEZ PANNAZWYCZAJNA