29 sty 2014

Po co, na co i dlaczego...



Czy zastanawialiście sie kiedykolwiek dlaczego tak naprawdę piszecie bloga? 

Co Was do tego skłoniło?
Co Wam to daje?
Czy blogowanie odmieniło Wasze życie?

Ja w ciągu ostatnich dni dużo o tym myślałam 
Oto do jakich wniosków doszła:
1. Nie wyobrażam sobie życia bez blogowania.
2. Poznałam wiele wspaniałych osób.
3. Dowiedziałam się rzeczy o których nie miałam pojęcia
4. Robię to co kocham - piszę i wiem że ludzie to czytają
5. Swoje myśli, rozterki zamieniam na słowa
6. Zdobywam nowe doświadczenia
7. Mam możliwość testować nowości na rynku i produkty wielu firm
8. Wiem że komuś pomagam tym co robię, że ułatwiam ludziom podjęcie decyzji
9. Wiem że moje zdanie jest ważne i liczy się dla innych
10. Jestem szczęśliwa i uwieczniam chwilę.


Wracając do samego początku.... Bloga zaczełam pisać z czystej ciekawości. Chciałam zobaczyć jak to jest, jak wygląda ten świat. Wiele osób uważało że szybko się poddam, wiele blogerek niestety tak robi. Mnie ten świat jednak coraz bardziej wkręcił i pochłania. Zawsze znajduje czas na blogowanie, niezależnie ile mam pracy i jak mało czasu :)


A dlaczego Wy piszecie bloga? Co Wam to daje? :)

1 komentarz:

  1. Tak samo jak Pani zaczęłam bloga pisać z ciekawości. Zawsze chciałam zobaczyć jak wygląda robienie wpisów i tak dalej. No cóż, zaczynałam na onecie :D Pamiętam jeszcze jak robiłam podstawowe instrukcje. Teraz powracam i próbuję swoich sił w prowadzeniu bloga po angielsku :D Zobaczymy jak to będzie. No i cóż... Gdziekolwiek pójdę to mam coraz więcej pomysłów. Mam nadzieję,że je kiedyś wszystkie zrobię :D

    OdpowiedzUsuń

SZABLON WYKONANY PRZEZ PANNAZWYCZAJNA