18 sty 2014

Kolejna wspaniała książka " Bez mojej zgody"

W ostatnim czasie bardzo pochłonęła mnie twórczość Jodi Picoult.
Chciałam dziś Wam napisać o kolejnej wspaniałej książce tej autorki


"Bez mojej zgody"




„Bez mojej zgody” to historia o trudnych wyborach. O tym, że człowiek czasem musi wybrać "mniejsze zło". Tylko czy aby na pewno "mniejsze zło" istnieje? W sytuacji, w której znalazła się Sara Fitzgerald (świetna gra aktorska Cameron Diaz), nie ma dobrych wyborów. Decyzja, która zapadnie, wskazuje tylko osobę, która będzie bardziej pokrzywdzona.

Do tej pory pamiętam tą historię którą przeczytałam. Zszokowała mnie a jednocześnie zaskoczyła. Śmiertelnie chora dziewczynka, siostra która żyję po to by ją ratować, nie mająca prawa wyboru. Wszystko wydaje się że jest nie tak jak być powinno. Jak historia się kończy? Przeczytajcie i sprawdźcie.

 



2 komentarze:

  1. Zakończenie znam, widziałem film, ale korzystając z okazji, że książkę ma siostra, pożyczę i przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakończenie w książce jest inne niż w filmie

      Usuń

SZABLON WYKONANY PRZEZ PANNAZWYCZAJNA