30 paź 2014

Rożek niemowlęcy od Trilli.pl

Jakiś czas temu dostałam od firmy Trilli.pl do testowanie przepiękny rożek niemowlęcy dla mojego synka. Jak wiecie maluszka jeszcze na świecie nie ma ale opiszę Wam moje wrażenia po obejrzeniu i upraniu różka.



Takiego jeszcze nigdy nie widziałam. Jest bardzo miękki, milutki i welurowy na zewnątrz. Piękne, szare kolory sprawiają, że jest uniwersalny - zarówno dla dziewczynki jak i chłopca.







Jest obszerny, duży i może posłużyć również jako kocyk w późniejszym okresie życia dziecka.
Urzekł mnie bardzo jego wygląd i ozdobne wiązanie.



Sprawia ono, że rożek wygląda wyjątkowo. Dodatkowo jest oczywiście zapinany na rzep.



Do rożka dołączone jest usztywnienie. Nie wiem jak to jest u Was w szpitalu, ale u mnie zabroniono kategorycznie używać usztywnienia. Jak urodziła się Dominika to położna wyjęła wkład usztywniający z rożka przed włożeniem małej.



Rożka jeszcze na dziecku nie testowałam ale mimo to postanowiłam go wyprać. Obawiałam się, że straci kształt bądź zmieni się materiał po praniu. Na szczęście była miło zaskoczona. Rożek bardzo szybko schnie i nic nie zmienia się po praniu. Może to też zależy od tego na jakim programie dokonuje się prania. Ja ustawiam pranie ręczne i średnie wirowanie.



Mogę powiedzieć z czystym sumieniem, że firma Trilli.pl przywiązuje bardzo dużą wagę do jakości wykonania swoich produktów. Naprawdę absolutnie do niczego nie mogę się przyczepić. Z pewnością zakupie jeszcze u nich coś do kompletu dla moich dzieciaczków.

Was Kochani serdecznie zapraszam do zapoznania się z ofertą :)

Trilli.pl




3 komentarze:

  1. Przepraszam,ale nie widzę sensu testowania różka niemowlęcego,bez niemowlaka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie mogłam czekać z recenzją na narodziny małego
      Jak już będzie na świecie napiszę kolejną recenzję z aktywnego użytkowania

      Usuń
  2. Moim zdaniem taki rożek bardzo się przyda w opiece podczas pierwszych tygodni życia maleństwa. Jeśli ktoś szuka sklepu z podobnymi artykułami polecam zajrzeć na stronę https://lepre.pl/.

    OdpowiedzUsuń

SZABLON WYKONANY PRZEZ PANNAZWYCZAJNA