23 paź 2014

Spersonalizowany łańcuszek do smoczka

Ostatnio nie pisałam dużo na blogu ponieważ skupiłam się na sprzedaży ubranek po córce.

Dziś przychodzę do Was z recenzją czegoś unikalnego, niepowtarzalnego.
Jest to unikalny łańcuszek do smoczka ręcznie robiony z imieniem dziecka.

Wiadomo, że w żłobku nie tylko jedno dziecko może mieć np czerwony smoczek z serduszkiem. W takich sytuacjach łatwo o pomyłkę opiekunki czy nawet dziecka. W związku z tą sytuacją szukałam sposobu aby smoczek mojej córki wyróżniał się oraz by każdy wiedział że należy do niej. Kiedyś słyszałam o smoczkach z imieniem ale to jednak mnie nie urzekło.








W moich poszukiwaniach trafiłam na stronę Laboom


Można tam zamówić piękne, spersonalizowane łańcuszki do smoczka.
 Jak przejrzałam galerie, to nie mogłam się zdecydować jaki bym chciała do Dominiki.
Po sugestiach wreszcie dokonałam wyboru.
Dwa dni później otrzymaliśmy naszą zawieszkę.

Wygląda o wiele lepiej niż na zdjęciu. Dominika nie rozstaje się z nią.
Jak widać na zdjęciu, z koralików jest ułożone imię mojej córci. Teraz nikt nie pomyli smoczków. 



Łańcuszek jest bardzo dobrze wykonany. Koraliki są na mocnej tasiemce. 
Według mnie trzeba zadać sobie bardzo bardzo dużo trudu by ją zerwać.



Smoczek zapinany jest na tasiemce na zatrzask.
Trzyma on bardzo mocno, sam nie odepnie się.




Klamerka do ubrania jest bardzo bezpieczna i mocna.
Można mieć pewność, że nie odepnie się od ubranka.



Zachęcam Was do zakupu takich zawieszek :)


2 komentarze:

  1. Bardzo fajny i pomysłowy,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się zastanawiam, czy stosować smoczek. Moje znajome nie wszystkie używały smoczków. Mam złe skojarzenia, gdyż przez smoczek właśnie, moja siostra nabawiła się zgryzu otwartego.

    OdpowiedzUsuń

SZABLON WYKONANY PRZEZ PANNAZWYCZAJNA