19 wrz 2014

Połowa już za nami :)

Wczoraj zaczął się 23 tc. Już coraz bliżej do końca :) Powiem Wam szczerze, że boje się chyba bardziej drugiego porodu niż pierwszego. Może dlatego, że już dokładnie wiem co mnie czeka. Pierwszy poród był długi i bardzo bolesny. Nie chciałabym tego przechodzić po raz drugi.


Czym różni się ta ciąża od poprzedniej? Napewno tym, że jestem bardziej opanowana. Nie boje się już tak o siebie i dziecko. Wiem, że nie każdy ból zwiastuje coś złego.
Po za tym mam nie mam dolegliwości które mi wtedy towarzyszyły czyli wymioty, omdlenia, krwawienia.

Powoli przygotowujemy dom na narodziny synka. Córcia już ma kupione nowe łóżeczko aby stopniowo przyzwyczaić się do niego. Nie chcę później awantury, histerii że ktoś inny śpi w jej łóżeczku. 

Ubranka już prawie wszystkie są zakupione. Brakuje kombinezonu i kilku bodziaków. Teraz czas na pranie i prasowanie.

Cały czas rozważamy jaki kupić wózek. Musi być lekki, zwinny i składać się do małych rozmiarów.
Możecie coś polecić?



2 komentarze:

  1. Powodzenia! Moje porody wszystkie były straszne, ale widok dziecka wszytko pomaga zapomieć.
    To szybkiego prasowania, ukladania itp :)
    zapraszam do siebię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia! Na pewno będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń

SZABLON WYKONANY PRZEZ PANNAZWYCZAJNA