22 wrz 2014

Czy to odpowiedni wózek dla nas? Foppapedretti Polska

Około 2 miesiące temu rozpoczęły się nasze poszukiwana idealnego wózka dla synka. Jestem bardzo wymagająca po przejściach z wózkiem córki. Był duży, ciężki i nieporęczny - absolutnie nie to czego oczekiwałam. Dzięki życzliwości Foppapedretti Polska miałam możliwość przetestować wózek Tres Marine. Oczywiście testowanie fotelika i gondoli było utrudnione ponieważ Dominika ma już 20 miesięcy i nie zmieści się tam. 

Tutaj znajdziecie cały opis wózka przez producenta Tres Marine

Przesyłka dotarła do nas w dwóch kartonach. Wózek był dobrze zapakowany. 
Minusem jest brak instrukcji do wózka w języku polskim. Z takim wózkiem nie miałam nigdy doczynienia i rozłożenie go sprawiło mi dużą trudność. Najpierw nie mogła dojść jak to zrobić a później nie zaskakiwało mi do końca. Zakończyło się na tym że czekałam na męża aż on dojdzie jak to zrobić. Po około 30 minutach udało mu się. Za każdym razem jak wychodziliśmy na miasto to on składał wózek do samochodu.

Plus za to, że wózek składa się do małych rozmiarów i nie trzeba zdejmować części spacerowej. Takiego właśnie wózka szukam. Dodatkowo ma regulowaną wysokość rączki.



Zauważyłam jednak, że w trakcie spacerów gdzie trzeba pokonać jakieś przeszkody np. krawężnik, nierówności na ulicy to wózek stuka jakby miały mu koła odpaść. To mnie przestraszyło i zniechęciło w dużej mierze. Potrzebuje wózek, który będzie pewny, stabilny gdyż bardzo dużo spaceruje.

Kolejną rzeczą która nie przypadła mi do gustu jest materiał z którego wózek został wykonany. Nie jest on miły w dotyku, bardziej przypomina mi plandekę. Białe wykończenie od środka absolutnie nie pasuje.


Koszyk na zakupy pod wózkiem - zdecydowanie za mały. Ledwo mieściłam tak pieluszki i picie dla małej.


Piankowe koła również do mnie nie przemawiają - niestety mam z nimi przykre doświadczenia.

Teraz może trochę miłych rzeczy. Wózek bardzo dobrze rozkłada się do pozycji leżącej. Dziecko może w nim wygodnie spać co zresztą widać po mojej córeczce. 
Kolejna rzecz to regulowany podnóżek pokryty materiałem łatwym do czyszczenia. Nie trzeba się przejmować, że dziecko weszło w brudnych butach.

Dodatkowo w budce jest okienko przez które można "podglądać" dziecko.
Wózek jest też bardzo lekki i łatwo się prowadzi.


W kolejnym poście poczytacie o gondolce do wózka. Będziecie zaskoczeni.... Powiem tylko że urzekła mnie :)

Zapraszam Was na FP Foppapedretti Polska

1 komentarz:

  1. A ja instrukcji nie potrzebowałam,bardzo szybko i łatwo go złożyłam. ;)
    Tam trzeba tylko ze sobą złączyć części-nic po za tym.

    OdpowiedzUsuń

SZABLON WYKONANY PRZEZ PANNAZWYCZAJNA