10 wrz 2014

Czy to napewno ten smak?

Większość z nas pamięta jeszcze czekoladki-gwiazdki Milky Way. Niezapomniany smak, rozpływające się w ustach.... Nie wiem jak Wy, ale ja je wprost uwielbiałam. Dla mnie mogło nie być innych słodyczy. Z tymi gwiazdkami kojarzy mi się moje dzieciństwo.

Kiedy siostra mi powiedziała że jedzie do Anglii poprosiłam by przywiozła mi kilka paczek gwiazdek. Zamiast tego dostałam Hot Chocolate


Byłam mega ciekawa smaku. Wczoraj nie miałam możliwości już spróbować ponieważ nie miałam świeżego mleka. Dziś rano zaczęłam testowanie.

Opakowanie jest bardzo małe, może na 10 kubków starczy a cena to około 10 zł. W środku znajduje się proszek wraz z małymi gwiazdkami. 

Miałam wielką nadzieje że smak będzie bardzo zbliżony do smaku gwiazdek.
Niestety, ale bardzo się rozczarowałam. Po wsypaniu zalecanych 3 łyżeczek mleko jedynie lekko się zabarwiło. Proszek nie rozpuszcza się zbyt dobrze. Po za tym nie wiem ile trzeba proszku wsypać do mleka by poczuć smak. Ja wsypałam 5 i poczułam tylko lekki posmak czekolady.

Niestety, ale bardzo się zawiodłam.
Jutro przetestuje smak Mars chociaż nie liczę już na rewelacje.

A Wy jaką gorącą czekoladę możecie polecić?

5 komentarzy:

  1. ja nie znam żadnej którą mogłabym polecić ale chętnie dowiedziałabym się jaką warto kupować bo uwielbiam
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w Tesco były te gwiazdki za 5zł. :) Hmm, ostatnio sama zrobiłam, zagrzałam mleko, dodałam tabliczkę ulubionej czekolady i voila, była pyszna. :)

    Pozdrawiam, http://lirycznyzakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię kupować i dostawać zagraniczne słodycze, których nie można dostać u nas w sklepach

    http://milionioliwka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

SZABLON WYKONANY PRZEZ PANNAZWYCZAJNA