6 lis 2013

Recenzja produktów Oilan

Jakiś czas temu pisałam że zostałam Ambasadorką marki Oilan i dostałam do testowania kosmetyki.
Testowanie miałyśmy utrudnione bo jak wiecie Dominika bardzo choruje w ostatnim czasie i większość czasu spędzamy w szpitalu.

Osobiście uważam że produktu, kosmetyku, nie można rzetelnie ocenić po jednym czy dwóch użycia.
Potrzeba czasu by zobaczyć dobre i złe strony.

Przyszedł więc czas na napisanie recenzji :)

Do testów dostałam:
krem do twarzy i ciała
płyn do kąpieli 2 in 1




Dominika ma skórę atopową. Charakteryzuje się to w jej przypadku tworzeniem swego rodzaju skorupy na nogach i rękach. Skóra się łuszczy, często też wygląda na taką "lakierowaną"
Dodatkowo jest to dla niej męczące gdyż powoduje swędzenie.





Krem pielęgnacyjny do twarzy i ciała posiada pozytywną Opinię CZD co jest dla mnie niezmiernie ważne.
Ma neutralne zapach dzięki czemu nie podrażnia delikatnej skóry. Lekka kremowa konsystencja kremu powoduję że bardzo łatwo się rozprowadza i znakomicie wchłania.

Warto zwrócić uwagę że jako jeden z niewielu tego typu kremów nie zawiera silikonu, pochodnych ropy naftowej i barwników. Dużym plusem dla mnie jest fakt że w składzie tego kremu jest masło shea. O jego znakomitych właściwościach chyba nie trzeba nikomu przypominać.


Po zastosowaniu kremu skóra Dominiki jest miękka, delikatna i nawilżona. My akurat ten krem stosujemy głównie do buzi. Z pewnością na stałe zagości u nas ponieważ jako jeden z niewielu tak znakomicie się rozprowadza i skóra nie jest po nich tłusta, świecąca.

Jak dla mnie strzał w 10 :)

Więcej informacji TUTAJ

Gorąco polecam.





Drugi produkt to płyn do mycia i kąpieli 2 in 1

Duży plus za to że produkt nie posiada mydła :) Należy dolać go do wanienki z wodą i umyć dziecko. Zwrócę tylko uwagę na jedną jak dla mnie istotną rzecz - płyn wlejmy do wanienki, nie na myjkę. Przy AZS nie powinno się myć dziecka myjką tylko ręką. W myjce zostaną bakterie które powodują u dziecka AZS, więc używając myjki bądź gąbki do każdej kąpieli powinniśmy mieć nową. Nawet po kąpieli spłukując ją wrzątkiem nie pozbędziemy się wszystkich zarazków ( informacja przekazana przez alergologa).

Podobnie jak krem do twarzy i ciała ten produkt również posiada pozytywną opinię CZD i nie zawiera barwników itp.
Po tygodniu stosowania zauważyłam u Dominiki poprawę. Skóra jest miękka i nie łuszczy się. Dominika również mniej się drapie.

Więcej informacji TUTAJ

Polecam :)



Testuje dzięki:



Zachęcam do poznania produktów tej firmy dla dzieci i nie tylko


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SZABLON WYKONANY PRZEZ PANNAZWYCZAJNA