11 lis 2013

Malowanie paznokci wieczorową porą

Siedzę sobie sama, mąż chory i od 17 śpi, córcia niedawno padła więc nie bardzo mam co ze sobą zrobić.
Nie lubię chodzić do pracy z niepomalowanymi paznokciami.
Przejrzałam swój kartonik z lakierami ale nic mi jakoś w oko nie wpadło.
Przypadkowo w szafce znalazłam zapomniany lakier.

Oto Golden Rose Fashion Color numer 35






Podoba mi się bardzo jego kolor. Nie przepadam za lakierami matowymi, bez połysku. Mój lakier musi:
- błyszczeć i mienić się
- dobrze kryć najlepiej jedną warstwą
- długo się utrzymywać na paznokciach
- najlepiej posiadać brokat lub jakieś mieniące się drobinki.

Uwielbiam odcienie perłowe.
Ten lakier bardzo mi się spodobał. Efekt na paznokciach też jest fajny i rzuca się w oczy.


Mam z tej serii różowy lakier i jestem bardzo zadowolona. Zobaczymy jak będzie teraz.

2 komentarze:

  1. ja najczęściej maluje w pracy ale w tym tygodniu nie dam rady więc trzeba w domu

    OdpowiedzUsuń

SZABLON WYKONANY PRZEZ PANNAZWYCZAJNA