15 lis 2013

Przesyłka od prekursorki.pl Żele Orginal Source

Witam
Przyszedł czas aby napisać dwie zaległe recenzję produktów, które otrzymałam dzięki bardzo miłej współpracy z portalem prekuroski.pl


Jakiś czas temu otrzymałam dwie miniaturki żeli pod prysznic Orginal Source
Oto one:



Na pierwszy ogień idzie żel zielony.
Nie do końca przypadł mi do gustu ale nie jest źle.
Posiada świeży, miętowy zapach z nutą herbacianą.
Według mnie jest idealny dla mężczyzn ( mój mąż go uwielbia i teraz stale używa tylko tego żelu).
Kobiety raczej są zwolenniczkami cytrusowych, kwiatowych lub słodkich zapachów.



Dlatego też przypadł mi do gustu żółty żel czyli cytrynowy również z nutą herbacianą.
Ja po prostu jestem uzależniona od cytryny, jej zapachu i smaku.



Jednak nie zapach jest najważniejszy a działanie.
Żel Orginal Source wspaniale się pieni, jest delikatny i nie wysusza oraz nie podrażnia skóry.
Zapach utrzymuje się na skórze stosunkowo długo w porównaniu z innymi żelami o podobnej konsystencji i kategorii zapachowej.
Jest również bardzo wydajny oraz w przystępnej cenie.

Polecam każdemu kto lubi silne, świeże zapachy.




1 komentarz:

SZABLON WYKONANY PRZEZ PANNAZWYCZAJNA