18 lis 2013

Recenzja Laktatora elektronicznego Lovi Prolactis

Pod koniec wakacji dzięki serwisowi bangla.pl otrzymałam do testowania laktator Lovi Prolactis.

Wielkie było moje zdziwienia kiedy otrzymałam przesyłkę do której było dołączone wiele prezentów dla maluszka :)




Opis producenta:
"Dwufazowy laktator elektroniczny LOVI Prolactis to profesjonalne wsparcie w rozwiązywaniu problemów laktacyjnych. To także doskonały produkt dla mam aktywnych zawodowo, regularnie odciągających pokarm. Odwzorowuje naturalny dwufazowy przebieg funkcji ssania dziecka (fazę stymulacji wypływu pokarmu i fazę głębokiego ssania). Dzięki temu odciąga więcej mleka w krótszym czasie."



REKOMENDACJA OSÓB Z PERSONELU MEDYCZNEGO SZPITALA UJASTEK
Szpital Ujastek w Krakowie,
"W opinii personelu medycznego szpitala Ujastek laktatory elektroniczne LOVI Prolactis są sprzętem bardzo pomocnym i skutecznym w rozwiązywaniu większości problemów związanych z laktacją.
Bardzo skutecznie podtrzymują proces laktacji, odciągają pokarm, nawet w przypadku dużego zastoju.
Możliwość regulacji siły ssania pozwala bezboleśnie odciągać pokarm nawet przy bardzo poranionych brodawkach.”


Zalety laktatora w moim odczuciu:
1. Posiada dwie fazy odciągania pokarmu. Jest to potwierdzeniem tego, że to laktator najnowszej generacji. Idealnie naśladuje rytm ssania dziecka. Jest faza stymulacji, taka przygotowująca do odciągania pokarmu a następnie aktywne, pełne ssanie. Oczywiście fazę stymulacji można pominąć.


2. Dzięki widocznemu na zdjęciu powyżej pokrętłu jest możliwość regulować siłę ssania na 8 poziomach.

3. Wiadomo że nie w każdym miejscu np. w podróży czy w pracy mamy możliwość skorzystać z laktatora elektrycznego ze względu na jego dźwięk czy też miejsce.. Laktator Lovi  posiada akcesoria do ręcznego odciągania i zajmuję mało miejsca. Dzięki temu mogłam zabrać do w torebce do pracy i odciągnąć nadmiar pokarmu.

4. Ten innowacyjny laktator zapamiętuje ustawienia i preferencje mamy. Nie musisz więc za każdym razem ustawiać go od początku.

5. Wspaniała nakładka masująca stymuluję produkcję i wypływanie pokarmu. Co jest ważne, nie podrażnia oraz nie wylewa się z niej pokarm tylko trafia do punktu przeznaczenia.

6. Laktator posiada zasilanie bateryjne i sieciowe.

7. Oczywiście w zestawie jest też butelka do odciągania i przechowywania pokarmu oraz wspaniała torba w której można całość przechowywać :)




Ten laktator jest dla mnie idealny i mogę go z czystym sumieniem, z całego serca polecić każdej mamie.
Jest znakomity zarówno na pobudzenie laktacji jak i jej unormowanie.
Zanim go otrzymałam miałam bardzo duży problem z zastojem pokarmu w piersiach.
Nie wiedziałam już jak sobie z tym poradzić. 
Moja córka oduczyła się ssania piersi gdyż po porodzie ze względu na leki które brałam nie mogłam jej długo karmić. Walczyłam pół roku o utrzymanie laktacji i możecie mi wierzyć lub nie ale nie jest to łatwy proces. Dzięki temu laktatorowi moja córeczka dostaje ode mnie to co najlepsze a ja cieszę się tym, że moje piersi nie są obolałe.

Szczęśliwa mama = szczęśliwe dziecko.



W najbliższym poście napiszę recenzję pozostałych prezentów od Lovi :)

P.S Nie będę Was tutaj zasypywać zdjęciami gdyż jest ich pełno w internecie :)

2 komentarze:

  1. też mam i jestem zadowolona :D Takze od Bangla ;p
    Prezentow bylo mnóstwo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam sie, laktator jest super!

    madziolina_p

    OdpowiedzUsuń

SZABLON WYKONANY PRZEZ PANNAZWYCZAJNA