8 gru 2013

RECENZJA SYOSS SUPREME SELECTION REVIVE KĄPIEL DO WŁOSÓW

Witam Kochani :)
Jakiś czas temu dzięki portalowi prekursoki.pl

otrzymałam do testowania kolejny produkt marki Sayoss

Tym razem jest to:

SYOSS SUPREME SELECTION REVIVE KĄPIEL DO WŁOSÓW




Miałam już okazję testować produkty tej marki i byłam bardzo zadowolona
TUTAJ znajdziecie więcej informacji o tej serii.

Jestem osobą która bardzo często farbuje włosy. Są to zmiany radykalne. Jestem naturalną brunetką ale kocham blond. W czarnych włosach czuje się ponuro, źle i brak mi pewności siebie. Mam wrażenie że jasne włosy nadają mi ciepła, odmładzają i zapewne dzięki nim mam większą pewność siebie.

Moje włosy przechodzą dużo, nie ukrywam - są zniszczone i połamane. Wszystko to jest winą radykalnego rozjaśniania włosów (swoją drogą źle wykonanego w salonie fryzjerskim).

Według opisu producenta ta kąpiel dla włosów ma chronić kolor przed płowieniem i zmywaniem. Dodatkowo ma za zadanie pielęgnować, nawilżać i regenerować włosy. Co ważne nie zawiera siarczanów..



Stosowałam ten produkt zgodnie z zaleceniami 10 tyg i mogę teraz napisać rzetelną recenzję
Zalety:
- naprawdę chroni kolor przed blaknięciem
- dobrze się pieni
- bardzo wydajny
- nawilża włosy
- ułatwia ich rozczesywanie
- łatwo się spłukuje z włosów
- kremowa konsystencja
- bardzo ładny zapach

Wady:
- mam wrażenie że włosy są obciążone po kąpieli
- szybciej się przetłuszczają




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SZABLON WYKONANY PRZEZ PANNAZWYCZAJNA