8 gru 2013

Przesyłka od Quiz Cosmetics

Oto moja zaległa recenzja kosmetyków od Quiz Cosmetics

Jakiś czas temu dostałam od tej firmy przesyłkę. 
To co widzicie na zdjęciu to wina poczty i mojego psa - listonosz włożył przesyłkę w szczebelki w furtce a nie do skrzynki.
Mój pies złapał i pogryzł trochę cienie. Na szczęście można z nich korzystać.
Jakoś zdjęć to wina mojego telefonu.




Na pierwszy ogień idzie błyszczyk do ust :)

Błyszczyk Glance Shine nr 20

"Delikatnie, a zarazem efektownie podkreśla usta, nadając im subtelny kolor i blask. Kompleks witamin i naturalnych składników odżywczych pielęgnuje usta i utrzymuje odpowiedni poziom ich nawilżenia. Błyszczyk zapewnia efekt większych, aksamitnych i cudownie błyszczących ust przez długi czas." ( opis producenta)


Według mnie bardzo fajny błyszczyk. Nie skleja ust, nie wałkuje się.
Nawilża usta i stosunkowo długo się utrzymuje.
Kolor dla mnie idealny :)



Lakier do paznokci Safari 07
"Łatwo rozprowadzają się na paznokciach pokrywając je równą i gładką warstwą. Jest trwały, długo utrzymuje połysk. Nie zawiera szkodliwego  toluenu, formaldehydu i dibuthylphtalate." (opis producenta)



Kompletnie nie mój kolor. Nie wstawię zdjęcia pomalowanych nim paznokci bo porostu nie wyglądały ładnie.
Ja wole kolory perłowe, jasne.

Konsystencja jak dla mnie trochę za rzadka. Pędzelek ma dobry kształt jednak lakier spływa przy rozprowadzaniu.


Cienie do powiek Quiz



Kolory jak dla mnie idealne. Uwielbiam te barwy.
Cienie super się rozprowadzają, są bardzo trwałe i można z nich wyczarować wiele bajecznych kombinacji kolorystycznych :)



1 komentarz:

SZABLON WYKONANY PRZEZ PANNAZWYCZAJNA