20 kwi 2015

RECENZJA PURETÉ THERMALE ODŚWIEŻAJĄCY ŻEL DO MYCIA TWARZY VICHY

 W ostatnim czasie dzięki Vichy dostałam do testowania wspaniały produkt jakim jest 
Odświeżający żel do mycia twarzy Purete Thermale





Produkty marki Vichy uważam w pewnym stopniu za kosmetyki z wyższej półki. W mojej okolicy akurat ciężko z ich dostępnością. Marka ta, kojarzy mi się z skutecznością, innowacyjnością i sprawdzonym działaniem. Jak zawsze, najpierw zwróciłam uwagę na skład.


Przykuło moją uwagę to, że w składzie zawiera wodę termalną Vichy którą wprost uwielbiam oraz ekstrakty nawilżające. 
Bardzo urzekł mnie zapach żelu i jego konsystencja. Czuć zapach kwiatów co jest rozkoszą dla moich zmysłów. Uwielbiam jak kosmetyki oprócz skuteczności mają piękny zapach.
Jak sama nazwa wskazuje, produkt ma konsystencje lekkiego, delikatnego żelu, który bardzo fajnie się pieni i jest wydajny. 
Już niewielka jego ilość wystarczy do oczyszczenia twarzy.
Dzięki pompce można do odpowiednio dozować.



Dla mnie jest to wspaniały produkt. Głęboko a zarazem delikatnie oczyszcza moją skórę pozostawiając ją świeżą przez cały dzień. Nie podrażnia mnie, nie powoduje zaczerwienienia. 
Jako mama dwójki szkrabów mam bardzo ograniczony czas. Ten żel zastępuje mi kilka innych produktów.
Bardzo gorąco polecam :)


11 komentarzy:

  1. Nie miałam tego żelu do mycia twarzy. Kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam żel do cery tłustej z Vichy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Vichy ma świetne kosmetyki, jednak ceny są jeszcze nie na moją kieszeń. Czasami dostanę od bratowej której mama pracuje w aptece dawkę próbek kremów, wtedy się delektuje skutecznością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena jest wysoka ale z drugiej strony wole kupić jeden dobry kosmetyk który zastąpi mi kilka innych.

      Usuń
  4. tego nie miałam ale miałam zel normaderm i strasznie mi buzie wysuszył:( Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdemu pasuje co innego. Dla mnie tem jest numerem 1

      Usuń

SZABLON WYKONANY PRZEZ PANNAZWYCZAJNA