13 lut 2014

Testowanie z Credo PR

Pod koniec zeszłego roku otrzymałam paczkę z produktami do testowania dzięki współpracy z CREDO PR


W skład zestawu wchodził:
2 sztuki majonezu kętrzyńskiego o smaku chrzanowym
musztardę kętrzyńską
mieszankę do wypieku piernika kętrzyńskiego
maść propolisowa
krem do stóp zdrowa stopa


Producentem produktów spożywczych które testowałam jest firma " Majonezy"

Majonez o smaku chrzanowym bardzo mi podpasował mimo że nie przepadam za chrzanem. Majonez ma delikatną, aksamitną konsystencję. Smakiem dominującym nie jest chrzan - jest on wręcz ledwie wyczuwalny. Nadaje się idealnie jako dodatek do sałatek oraz kanapek. Słoik ma pojemność 220 g.
Niestety ale w Warszawie nigdzie do nie znalazłam :(


Tak jak z majonezu jestem zadowolona, tak musztarda to nie mój smak.
Jak dla mnie smak jest taki trudny do określenia, jest zbyt ostra. Zdecydowanie wole delikatny smak. Jako dodatek do sałatki jarzynowej u nas nie sprawdził się. Jeśli jednak ktoś lubi wyraziste smaki to polecam :)



Sprawa Piernika Kętrzyńskiego nie jest taka łatwa. Smak znakomity, nie potrzeba żadnych dodatkowych przypraw, mało trzeba składników by go upiec.
Duży minus za brak informacji na opakowaniu na jaki wymiar blachy jest to ciasto. Z tego powodu wyszedł mi zbyt cienki i marmoladą nie bardzo można go było przełożyć.





Dzisiaj przygotowałam recenzję produktów spożywczych.
Recenzja produktów kosmetycznych lada dzień :)

2 komentarze:

  1. ciekawe zestawienie produkty żywnościowe i krem do stóp :D A piernik uwielbiam! :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm myślę że za to mi musztarda by podpasowała:)

    OdpowiedzUsuń

SZABLON WYKONANY PRZEZ PANNAZWYCZAJNA