10 paź 2013

Tusz Eveline GIGANTIC VOLUME

Ostatnio wpadł mi przypadkowo w ręce tusz do rzęs którego jeszcze nie używałam.

Eveline Gigantic Volume


Zostawiłam tusz którego normalnie używam w pracy i musiałam jakiś kupić. 
Skusiła mnie cena oraz opis że zwiększa objętość rzęs. Był akurat na promocji w Biedronce więc skusiłam się :)

W pełni muszę zgodzić się z tym że nie skleja rzęs.
Jednak aby je pogrubić to trzeba trochę tą szczoteczką pobawić się,
więcej czasu poświęcić na makijaż niż przy tuszu którego używałam do tej pory.



Szczoteczka jest bardzo fajna.
Idealnie rozczesuje rzęsy, jest miękka i nie podrażnia.
Ja akurat nie lubię twardych szczoteczek bo mam wrażliwe oczy.



Tusz mogę polecić osobom które nie są wymagające 
i gustują w tanich kosmetykach.

Ogólnie moja ocena w skali 1-6 to 4+


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SZABLON WYKONANY PRZEZ PANNAZWYCZAJNA