31 paź 2013

Recenzja przesyłki od kontaktowe.pl (płyn, pojemniczek i lusterko)

Niedawno pisałam że dzięki kontaktowe.pl otrzymałam do testów płyn do soczewek.
Jestem osobą która ma bardzo wrażliwe oczy. Przez sługą pracę przy komputerze moje oczy są wysuszona, aż pieką. Czasami mam wrażenie że mam piasek pod powiekami.
Od wielu lat noszę soczewki kontaktowe jednak ciężko mi znaleźć odpowiedni płyn. Większość z nich podrażnia moje oczy.

Początkowo nie wiązałam wielkich nadziei z płynem evo2lution. Postanowiłam go przetestować ale nie myślałam że będę aż tak miło zaskoczona.



Soczewki po nocy w płynie są bardzo dobrze oczyszczone, nie kleją się do palców. 
Przy innych płynach mimo że stosowałam czyszczenie mechaniczne to jednak osad całkowicie nie schodził z soczewek.
Ten tydzień był dla mnie bardzo męczący, całe dnie przy komputerze. Myślałam że będzie tak jak zawsze, po 7h przy komputerze suche, piekące oczy.
Ku mojemu zaskoczeniu tym razem jest inaczej. Oczy w pracy mnie nie piekły, nie były tak suche. Dopiero w domu, po 14h noszenia soczewek odczuwam dyskomfort.

Plusem tego płynu jest również fakt, że nie potrzeba 8 godzin by oczyścić soczewki.

Cena płynu również nie jest wysoka więc każdego na niego stać. 

Myślę że kolejny raz również sięgnę po ten płyn i że nie zawiedzie mnie.


Dodatkowo dostałam świetny a zarazem zabawny pojemniczek na soczewki
Śliczna zielona żabka :)


Jak tylko go zobaczyłam to momentalnie przypadł mi do gustu.
Dzięki kolorowi łatwo znajduje go w mojej białej łazience. 
Jest inny niż standardowe pojemniczki dołączone do płynów.



Zaletą którą może mało kto zauważył jest dla mnie fakt, że powierzchnia żabki (wieczka pojemniczka) nie jest śliska tylko taka jakby lekko gumowana dzięki czemu nie wyślizgnie się on z mokrych dłoni.

Z pewnością zakupie pozostałe pojemniczki na soczewki z serii Animals.


Dostałam również dwustronne lustereczko w metalowej oprawie.
Na oprawie umieszczono logo kontaktowe.pl
Ważne jest, że jedna strona lusterka jest powiększająca co często się przydaje, zwłaszcza kobietom :)


Ryska to tylko wina aparatu :)
Lusterko jest niezwykle cienkie dzięki czemu z łatwością mieści się w damskiej torebce czy kosmetyczce a nawet w tylnej kieszenie spodni.




Testowałam dzięki:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

SZABLON WYKONANY PRZEZ PANNAZWYCZAJNA